Wednesday, January 28, 2015

Ruž nad ruževima - Ultra Colour Oxford Wine Lipstick

Zdravo drage moje, 

Nakon prethodnog posta o omiljenim proizvodima ove zime, najviše vas mi se u inbox javljalo sa željom da posvetim ceo jedan post Oxford Wine ružu za usne. I voila! Sa zadovoljstvom vam danas ispunjavam želju! :)


U pomenutom postu sam već pisala o svojevrsnoj avanturi sa ovim proizvodom, te ću se danas umesto standardne uvodne priče koja prethodi svakoj mojoj recenziji, odmah fokusirati na sve čari ovog lepotana. Naime, ja sam veliki zaljubljenik u tamne ruževe, posebno one koji se mogu opisati kao deep burgundy ili zagasito ljubičasti. Upravo takav je i današnji ruž nad ruževima, kako sam ga nazvala jer mi je zasigurno najomiljeniji u poslednje vreme. Dakle, radi se o vrlo tamnoj, ja bih rekla, bordo-ljubičastoj nijansi, koja je najprikladnija za veče. Iako vas karmin može uplašiti na prvu jer deluje izrazito smeđe te crno, na usnama je boja znatno ublažena i izgleda pre di vno! Smatram da je idealan pratilac tokom ovih hladnih zimskih dana. 


Imam ga već nekoliko nedelja, ali je na recenziju strpljivo čekao jer, kao što vam je poznato, ne volim da posvećujem post proizvodima sa kojima se prethodno nisam družila minimum nedelju dana i koje nisam testirala neko vreme. Ipak, jedva sam čekala da sa vama podelim utiske o ovom mališanu te Oxford Wine nijasni koja me je šarmirala na prvu.
Ono što najviše obožavam kod kremastih ruževa poput ovog je što, dok ga nanosite, imate utisak da se radi o balzamu za usne a ne o ružu koji u isto vreme neguje vaše usne ali im i omogućava da se preobuku u zanosne nijanse poput ove. Za mene dovoljni razlozi da iznova i iznova kupujem ruževe sa kremastom formulom.
Zanima vas postojanost, pigmentovanost? O, da! Kako bez toga da prođe jedna kvalitetna recenzija?! :)
Ruž je izuzetno pigmentovan, verovatno bih mogla da ga svrstam u top 2 najpigmentovanija u mojoj celokupnoj kolekciji. Dovoljan je jedan sloj kako bi dobile zanosnu deep burgundy boju na vašim usnama ali možete, naravno, i vrlo jednostavno naneti još jedan ili dva sloja po želji. Takođe, postojanost mu je na zavidnom nivou, testirala sam ga jedne noći i nije se pomerio, sem što bi trebalo da ga popravljate jednom ili dva puta u toku dana ukoliko bi želele da izdrži više sati. Reč je o veoma kremastom ružu pa je to nešto što se i podrazumeva.
S obzirom da se radi o izrazito tamnoj nijansi ružu, nemoguće je da ga fino i uredno nanesete bez olovke za usne u približno sličnoj boji. Dakle, olovka za usne će vam definitivno biti potrebna ukoliko se opredelite za tamnije te zahtevnije ruževe za usne. Osim ako ne želite neuredan (messy) look, što sam sigurna da sve nastojimo da izbegnemo.
Da, oduzima više vremena nego nanošenje neke dnevne, nude nijanse, ali verujte da vredi jer je efekat zaista poseban!
Oxford Wine bih opisala nijansom za odvažne i hrabre devojke koje se ne plaše tuđih pogleda! :) (ukoliko sebe ne svrstavate u "tabor" ljubitelja jarkih i tamnih boja - samo za vas uskoro post sa mirnijim nijansama ruževa);
Pored svega navedenog, obožavam i činjenicu da je ruž hladnijeg podtona pa mi zubi svaki put izgledaju još belje (skoro pa level Ross u epizodi izbeljivanja zuba - ukoliko ne znate o čemu pričam, klik na link i ulepšajte sebi dan!:) )

Nadam se da ste uživale u recenziji zvezde današnjeg posta.
Pišite mi u komentarima utiske, kao i uvek - rado ću pročitati svaki i odgovoriti.

Poljubac do sledećeg druženja,

S.

8 comments:

  1. Divan je, ja obozavam sve nijanse ljubicastih ruzeva.. narucila sam njansu Wine with everything ali je nije bilo, pa sam uzela Dream Fuchsia,ali mi je previse sjajan, a boja je kao ovaj cvetic sa prvih slicica :) Ovaj cu sledeci da narucim sigurno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe sam zaljubljenik u sve nijanse ljubičaste što se može primetiti u skoro svakom postu koji objavim! :)
      Ja sam se prvobitno dvoumila između Wine With Everything i ove, međutim, na netu sam videla da je WWE svetlije ljubičanstvena, a takvih već imam tako da sam bez razmišljanja uzela ovu krasotu. Drago mi je da ti se dopala i da ćeš je naručiti, nećeš se zeznuti :*

      Delete
    2. Ja imam tester wwe i apsolutno sam zaljubljena u tu nijansu, carobna je ali nije je bilo na stanju, vidim da je u ovom katalogu nema uopste, verovatno su je cak izbacili :/ :) Ova nijansa na primer koju sam ja uzela, dream fushsia u katalogu izgleda mnogo tamnije ali je uzivo dosta svetlija, tako da ne mozes nikako da znas dok ne narucis, nazalost :) :*

      Delete
    3. Ima drugarica wwe, po tome sam i znala da je ne želim... A lepa je zaista, samo ih imam previše sličnih njoj. :) Mada, i inače pre nego što naručim bilo koji ruž, proguglam šta su devojke pisale, ako ne naše, onda strane i vidim kako boja zaista deluje na usnama. :) Do sad me nije nikad zeznula procena. :)

      Delete
  2. Meni je ovo najljepša nijansa u ovoj kolekciji, predivan je, savršen za ovo vrijeme :)

    ReplyDelete