Wednesday, January 7, 2015

L'oreal Lip Shine Caresse


Pre svega, Hristos se rodi! Srećan Božić drage moje, nadam se da ga provodite u miru i sreći sa svojom porodicom (okej, i uz neku sjajnu klopicu)! :D

Današnji post sam odlučila da posvetim svom najnovijem glossy otkriću - L'oreal Caresse sjaju za usne! Kako se naša ljubav razvila? Sasvim neočekivano! Negde pred Novu godinu sam standardno lutala kroz Lilly i dm u potrazi za nekim dobrim korektorom s obzirom da sam u tom periodu istrošila Sephorin koji su, uzgred, povukli iz prodaje. Kako to obično biva, krenete po jedno, vratite se kući sa kesama punim svega sem onoga zbog čega ste krenule (znam da znate). :)
I tako, mackajući se raznoraznim testerima, ljubazna promoterka mi je prišla i objasnila da se uz kupovinu bilo kojih L'oreal proizvoda u iznosu od minimum 2000 RSD poklanjaju, po izboru, senke ili sjajevi za usne. Pomislih, ajde, Nova godina je, časti sebe!
Da budem iskrena, nisam preveliki fan sjajeva za usne, imam ih svega nekoliko. Više sam lipstick lover jer ne volim lepljivost koja karakteriše većinu sjajeva kao i momente kada mi se pramenovi kose zalepe za usne (agrr!). Jednostavno, not my thing. Ipak, ovaj sam već poduže želela da probam zbog specifične vodenaste formule. Da ne dužim, kasa, novčanik i kroz par minuta u mojoj kesici se našla ova ljubičanstvena predivnost!

Odlučila sam se za boju 402 Milady, vrlo pigmentovanu i popularnu boju koja vas prosto zove da je kupite!




Ja sam naprosto luda za ljubičanstvenim tonovima, maltene su mi svi noviji ruževi i senke u toj boji... S tim u vezi, nisam razmišljala ni u jednom trenutku za koju nijansu da se odlučim. Prvi utisak prilikom nanošenja je da imate osećaj kao da nanosite vodu koja, nekim čudom, ne klizi sa vaših usana. Dakle, sjaj nije nimalo gust i lepljiv, naprotiv, vrlo je lagan i hidratantan.
Prvi utisak mi je zaista bio uwau!
Ipak, ono što sam potom primetila je da je potrebno minimum dva puta naneti sjaj i to u većim količinama, kako bi zaista dobile boju iz bočice i kako bi ona bila ravnomerno naneta, te se ne razlivala, Meni to nije preterano smetalo, mada činjenica je da pomalo nervira. Svaki naredni put kada sam ga nanosila, stavljala sam prvo Avonov ruž u sličnoj boji pa tek nakon toga ovaj sjaj. U takvoj kombinaciji nigde ne mrda i izgleda zaista magično! Nekako frosty i idealno za ove hladne zimske dane.

Fotkano pod dnevnom svetlošću;


Fotkano uveče, u "mračnijoj" okolini;

Kada je reč o trajnosti, rekla bih da je dugotrajniji u odnosu na većinu sjajeva za usne, i u mom slučaju, teže se skida. Baš kada sam za post svočovala na ruci i nakon fotkanja krenula da brišem vlažnom krpicom, boja se nije skidala ni nakon tri jača protrlj momenta. Tek kada sam prešla sapunom par puta, konačno se skinula. Slično je bilo i sa usnama. U tom smislu, mislim da je sjajan za devojke koje vole da nanesu sjaj na usne i nakon toga klopaju i piju bez brige.
Sa druge strane, verujem da neće biti favorit devojkama koje vole izuzetnu pigmentisanost sjajeva prilikom prvog nanošenja i nemaju živaca da po nekoliko puta prelaze aplikatorom.

Kada je reč o ovom sjaju, mislim da je vrlo individualno da li ćete ga voleti ili ne, u zavisnosti od vaših želja, zahteva i prohteva kada je o istima reč. :)
Meni zaista odgovara, mada nisam sigurna da ću ga kupiti čim potrošim ovaj s obzirom na nešto jaču cenu (oko 1000 RSD u Liliju u tom trenutku) ali da mi se sviđa - sviđa mi se!

Da li ste vi probale ovaj proizvod? Možda u nekoj drugoj nijansi? Kakvi su vam utisci?
Baš bih volela da čujem, pišite.
Takođe, ukoliko imate preporuku za sjajeve "hidratantnijeg" i manje lepljivog tipa - obavestite me! :)

Poljubac,

S.

6 comments:

  1. Ne volim sjajeve nikako, ali boja je prelepa. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Identičan je bio i moj komentar kada sam videla sjaj u radnji :D :*

      Delete
  2. Pre svega dobroosla!! Ne volim sjajeve ali ovaj tip proizvoda bas volim,trenutno uzivam u Deborah proizvodu slicne teksture i boje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej draga, bolje te našla! :)
      Isti slučaj i kod mene, slaba sam sa sjajevima, nisam neki fan ali ovaj je stvarno vrlo specifičan i jako je prijatan i nelepljiv na usnama. :*

      Delete
  3. ja ne volim sjajila, ali prelijepa je boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem, ni ja nisam fan, ali je zaista boja predivna! :)

      Delete